X

Sfaturi de alimentatie sanatoasa de la Cori Gramescu

10 Iulie 2013, 19:48 Comentarii (0)

Am fost în vizită la sala de fitness Lady Fit, iar acolo am întâlnit-o pe Cori Gramescu, cea mai îndrăgită antrenoare de fitness, pe care am rugat-o sa ne ofere câteva sfaturi pentru voi, cititoarele noastre.

Iata ce ne-a spus:

Încearcă să te ții de un program. Să iei mesele fixe aproximativ la aceeași oră în fiecare zi. După micul dejun, la 2-3 ore, poți mânca liniștită 300 g de fructe de sezon. Acum te poți bucura de căpșune și cireșe pentru că e vremea lor! În general, evită strugurii, bananele și perele, pentru că au un conținut ridicat de fructoză și sunt recomandate doar în zilele în care depui un efort mai mare sau mergi la antrenamente cardio.

Gustările sunt foarte importante atunci când încerci să respecți un plan alimentar sănătos. Au rolul de a crea senzația de sațietate și de a-ți asigura aportul zilnic necesar de glucide, minerale și vitamine și grăsimi. Recomand ca la 2-3 ore de la micul dejun să consumi 200-300g de fructe proaspete. Este cea mai bună perioadă a zilei pentru consumarea fructelor.

Programul prelungit ne solicită atât fizic cât și psihic. Iar pentru asta, avem nevoie de resurse.

De aceea, recomand cu toată căldura să iei ultima masă cu minimum 2-3 ore înainte de ora de somn, oricare ar fi aceasta. Da, pe la 17 e recomandat să mai iei o gustare, compusă dintr-un pahar de iaurt natural sau o mână de seminte crude (alune, migdale, caju). Poți să bei și un ceai sau o cafea fără cofeină, cu un strop de lapte. Aceste gustări au rolul de a-ți menține stomacul “ocupat” cu digestia și te ajută să nu te pierzi prin figider seara, când ajungi acasă. Pauzele lungi între mese pot să creeze frustrări, astfel că vei mânca mai mult decât ai nevoie la următoarea masă.

Descopera mai mult din ce aduce natura

Comentarii