X

Sfaturi de alimentatie sanatoasa de la Cori Gramescu

10 Iulie 2013, 19:48 Comentarii (0)

Am fost în vizită la sala de fitness Lady Fit, iar acolo am întâlnit-o pe Cori Gramescu, cea mai îndrăgită antrenoare de fitness, pe care am rugat-o sa ne ofere câteva sfaturi pentru voi, cititoarele noastre.

Iata ce ne-a spus:

Încearcă să te È›ii de un program. Să iei mesele fixe aproximativ la aceeaÈ™i oră în fiecare zi. După micul dejun, la 2-3 ore, poÈ›i mânca liniÈ™tită 300 g de fructe de sezon. Acum te poÈ›i bucura de căpÈ™une È™i cireÈ™e pentru că e vremea lor! În general, evită strugurii, bananele È™i perele, pentru că au un conÈ›inut ridicat de fructoză È™i sunt recomandate doar în zilele în care depui un efort mai mare sau mergi la antrenamente cardio.

Gustările sunt foarte importante atunci când încerci să respecÈ›i un plan alimentar sănătos. Au rolul de a crea senzaÈ›ia de saÈ›ietate È™i de a-È›i asigura aportul zilnic necesar de glucide, minerale È™i vitamine È™i grăsimi. Recomand ca la 2-3 ore de la micul dejun să consumi 200-300g de fructe proaspete. Este cea mai bună perioadă a zilei pentru consumarea fructelor.

Programul prelungit ne solicită atât fizic cât È™i psihic. Iar pentru asta, avem nevoie de resurse.

De aceea, recomand cu toată căldura să iei ultima masă cu minimum 2-3 ore înainte de ora de somn, oricare ar fi aceasta. Da, pe la 17 e recomandat să mai iei o gustare, compusă dintr-un pahar de iaurt natural sau o mână de seminte crude (alune, migdale, caju). PoÈ›i să bei È™i un ceai sau o cafea fără cofeină, cu un strop de lapte. Aceste gustări au rolul de a-È›i menÈ›ine stomacul “ocupat” cu digestia È™i te ajută să nu te pierzi prin figider seara, când ajungi acasă. Pauzele lungi între mese pot să creeze frustrări, astfel că vei mânca mai mult decât ai nevoie la următoarea masă.

Descopera mai mult din ce aduce natura

Comentarii